martes, 6 de marzo de 2012

Completa confiança


Ahir al gimnàs, quan portava els ulls tapats i la meua parella Cistina em conduïa per tots els racons possibles, va comprovar que em deixava portar amb total confiança i una gran seguretat.
Realitzarem tot tipus de moviments variats, sempre acomodant-me a la seua conducció, a més, també férem salts i desplaçaments a gran velocitat a tot arreu de les instal·lacions. Ens compenetrem d'allò més bé! 

Per sorpresa meua també em vaig sentir bastant segura amb la resta de companys, els vaig donar un vot de confiança i em vaig deixar dirigir. He de dir que segons la persona que et guia et transmet més seguretat que una altra, no és el mateix que t'agafi una mà amb soltesa flaquejant que una altra amb una subjecció forta, segura i confiada.

Pel que respecta a l'ultima activitat estic un poc decebuda, noto que no avancem, pot ser perquè nosaltres dues necessitem més temps per preparar l'actuació o perquè estem escasses d'idees, no sé. Amés, vam tenir un xicotet contratemps, la risa contagiosa que no ens va deixar fer un bon treball. 
Espere que en les pròximes sessions la tasca vaja endavant i fem un treball de qualitat, sé que nosaltres podem! =)

No hay comentarios: