viernes, 30 de marzo de 2012

Es regalen abraçades!





Bé, un dia al gimnàs Jorge ens va dir que la gent quant s'abraça manté una certa distància entre ells, per això, Cris i jo vam decidir comprovar-ho.
Un dia de falles ens vam disposar a demanar abraçades a gent desconeguda, amb la que ens anàvem topant, fora de les característiques que fora, edat, sexe, raça... i aquest és el resultat. 
Ens vam donar compte que la gent no té massa objeccions a l'hora de regalar una abraçada a un desconegut, ni tampoc marca una gran distància entre els cossos com podeu observar a les fotografies. Tant costa regalar una abraçada o tan sols són prejudicis nostres?

2 comentarios:

Jorge Fuentes dijo...

Buena propuesta!!!

Jorge

TIMON dijo...

Jo crec que, si un dia vaig de camí al treball i una persona hem para per a regalar-me un abraç, hem vaig a treballar més agust.

M'agraden este tipús d'iniciatives.

Jo no vaig passar aquell dia per el vostre costat, però si passe el proper día, per el costat de vosaltres, rebre un abraç com ixos?

sereafortunado@hotmail.com