sábado, 21 de abril de 2012

Frozen

L'altre dia vam dur a terme en la sessió d'expressives el Frozen. He de dir que ha sigut una experiència grata per al meu gust. Quan al gimnàs per parelles observàvem com la resta dels company realitzava el Frozen era impactant, pareixien verdaderes estàtues immòbils, per uns segons el temps es paralitzava.

Respecte a la pràctica realitzada a la biblioteca de la universitat i al hole, va estar molt bé, però crec que s’ha de treballar i organitzar molt més per a optimitzar els resultats... Per altra banda, no em vaig sentir gens còmoda quan, una de tantes vegades, ens vam tirar al terra i una xica que em va veure estesa pensava que m'havia passat algo. Ella em preguntava que si em trobava bé i de mentre jo estava tirada en el sòl immòbil i sense dir-li res, vaig veure que estava sofrint de veritat i eixa sensació no em va agradar gens, vaig arribar a tindre remordiments.

Aquest és el vídeo que vaig gravar del Frozen al gimnàs, espere que el gaudiu encara que no s’aprecia igual que a la realitat. =)

 

No hay comentarios: